Оберіть мову:

Гарантія

Основні умови надання гарантії для матраців

«Виробник» надає гарантію на товар тільки при наявності коректно заповненого талона з гарантією та на підставі Закону України «Про захист прав споживачів».

Матраци підприємства «Катеринославські меблеві майстерні» мають висновку санітарно-епідеміологічної експертизи України і виконані в  повній відповідності до вимог та приписами Державного стандарту ГОСТ 19917-93, а саме «Меблі для сидіння та лежання».

Згідно гарантійного обслуговування, до обміну приймаються тільки ті вироби, що були визнані повністю дефектними. У разі виявлення часткової несправності, робиться заміна або ремонтні роботи безпосередньо по відношенню до дефектної частини. В період дії гарантійного талона, «Виробник» проводить безкоштовне усунення всіх дефектів і несправностей, що виникли з його вини.

Правила використання матраца

Заборонено!

  1. Допускати потрапляння на блок, що знаходиться всередині виробу, рідин і різних хімічних речовин;

  2. Допускати, на виріб вплив високих температур, особливо розміщувати виріб біля різних  приладів для опалення приміщення та відкритого вогню;

  3. Здійснювати стрибки на поверхні виробу;

  4. Проводити яке-небудь згинання виробу;

  5. Використовувати виріб, як меблі для сидіння;

  6. Використання матраца на:

  • панцирних ліжках;

  • ліжках розмір яких менше, ніж сам матрац;

  • підставах більше 120 см, з відсутньою центральною опорою;

  • підставах з проміжком між ламелями який перевищує 65 мм

Потрібно знати, що:

  1. Для матраца потрібно підібрати основу, яка буде рівною і жорсткою;

  2. Експлуатаційний період матраца значно зменшується, якщо його використовувати на підставах з проміжком між ламелями який перевищує 65 мм;

  3. У новокупленого матраца, після розпакування,  може бути запах, який зникає через кілька днів. Це пов'язано з герметичною упаковкою;

  4. Найкращий ефект, від використання матеріалу Memory Foam, досягається тільки при експлуатації виробу при температурі не нижче 20 С°.

Додаткова інформація:

  1. Матраци з серії American Dream і серії Sleep&Fly Uno є односторонніми. Щоб збільшити термін використання даного типу виробів, необхідно кожні 6 місяців міняти положення "голова-ноги".  

  2. Серії матраців Doctor Health, Sleep&Fly Organic, Evolution, Sleep&Fly,  Take&Go, Herbalis Kids є двосторонніми. Для збільшення терміну служби, даний тип виробів слід перевертати по осі кожні 6 місяців і міняти положення "голова-ноги".  .

  3. Незважаючи на те, що матраци, що входять в серію Take&Go bamboo, вважаються двосторонні, свої ортопедичні властивості вони проявляють лише з боку, де вказана позначка “Effect 5D”.

  4. У матраців колекцій Sleep&Fly, Take&Go, Doctor Health, Sleep&Fly Uno, Sleep&Fly Organic, American Dream, чохол не знімається. Рекомендуємо скористатися для чищення послугами спеціалізованих клінінгових компаній, які несуть повну відповідальність за якість виконаних робіт, збереження зовнішнього вигляду,  технічних характеристик і властивостей матраца. Для повної і якісної хімчистки, рекомендується використовувати хімрозчин який містить PH в розмірі від 3 до 6 одиниць. «Виробник» знімає з себе відповідальність за втрату естетичних, фізичних і функціональних властивостей чохла.

  5. На матрацах серії Evolution і Herbalis Kids використовується чохол, що знімається. Його рекомендується прати при температурному режимі не більше 30 С° і встановити для  пральної машини режим з використанням мінімальної кількості обертів. Чохол розрахований  на 10 прань. Обов'язково дотримуйтесь рекомендацій з прання та догляду, які можна знайти на ярлику виробу. «Виробник» знімає з себе відповідальність за втрату естетичних, фізичних і функціональних властивостей чохла.

  6. Незважаючи на те що, в серії Take&Go bamboo використовується знімний чохол для матраца, у разі прання вдома його функціональні характеристики і властивості втрачаються. Категорично неприпустимо проводити прання такого чохла самостійно. Рекомендуємо скористатися для чищення послугами спеціалізованих клінінгових компаній, які несуть повну відповідальність за якість виконаних робіт, збереження зовнішнього вигляду,  технічних характеристик і властивостей матраца. «Виробник» знімає з себе відповідальність за втрату естетичних, фізичних і функціональних властивостей чохла.

Гарантійне обслуговування поширюється на:

  1. Вийшов з ладу пружинний блок (тільки для виробів, де використовується дана технологія);

  2. Вади, які виглядають як западини, глибина яких сягає понад 30 мм (вадою не вважаються невеликі западини на матрацної поверхні за формою тіла).

Гарантійне обслуговування не поширюється на:

  1. Матрацний чохол;

  2. Зміни у структурі, що виникли із-за використання матраца на  неякісній і не відповідній підставі;

  3. Невдоволення щодо ступеня комфортності виробу;

  4. Висоту матраца. «Виробником» гарантується присутність та високу якість всіх наповнювачів, перелік яких вказаний на етикетці виробу. Технологія виробництва матраца і допустима різниця розмірів використовуваних матеріалів, які потрібні для виготовлення, може призводити до зміни матрацної висоти. Допустимими вважаються варіація висоти до 10 мм. Для того, щоб виміряти висоту матраца, необхідно розмістити його на рівній поверхі та покласти на матрац рейку. Висотою матраца слід вважати відстань від поверхні на якій розташувався матрац до рейки;

  5. Різниця в оббивки виробу;

  6. Западини глибиною не більше 30 мм, що виникають від лежання на матраці;

  7. Виріб, що прийшов в непридатність із-за неправильного використання або використання не за призначенням;

  8. Невідповідність медичним показникам користувача. Наприклад, експлуатація матраца споживачем з алергією на матеріали, що використовуються при  його виготовленні;

  9. Інші випадки при яких порушуються правила використання матраца.

Умови звернення та гарантійні терміни:

  • «Виробник» має право без додаткового повідомлення клієнтів,  проводити зміну (повне або часткове) складової частини виробу для підвищення його якісних характеристик, за умови збереження його основних особливостей і властивостей.

  • При виявленні дефектів, що підпадають під гарантійне обсуговування, необхідно звернутатися в торгову точку, де був куплений матрац.

  • Для підтвердження придбання матраца, пред'явник претензії при собі повинен мати товарний чек або касовий від магазину, а також етикетку від виробу, для тих випадків, коли вона була видалена при розпакуванні матраца.

  • В талоні на гарантію повинна бути прописана інформацію про повну назву виробу, його артикул, модель, повинна бути проставлена печатка магазину, точна дата, коли товар придбаний і підпис продавця.

  • Період гарантійного обслуговування - 18 місяців з дня покупки матраца.

 

Основні умови надання гарантії для міні-матраців

«Виробник» надає гарантію на товар тільки при наявності коректно заповненого талона з гарантією та на підставі Закону України «Про захист прав споживачів».

Міні-матраци від підприємства «Катеринославські меблеві майстерні» мають висновки від санітарно-епідеміологічної експертизи України і виконані в  повній відповідності до вимог та підписання Державного стандарту ГОСТ 19917-93, а саме «Меблі для сидіння та лежання»

Згідно гарантійного обслуговування, до обміну приймаються тільки ті вироби, що були визнані повністю дефектними. У разі виявлення часткової несправності, проводитися заміна або ремонтні роботи безпосередньо по відношенню до дефектної частини. В період дії гарантійного талона, «Виробник» проводить безкоштовне усунення всіх дефектів і несправностей, що виникли з його вини.

Правила використання міні-матраца

Заборонено!

  1. Допускати потрапляння на піновий блок, що знаходиться всередині виробу, рідин і різних хімічних речовин;

  2. Допускати, на виріб вплив високих температур, особливо розміщувати виріб біля різних приладів для опалення приміщення та відкритого вогню;

Потрібно знати, що:

  1. У новокупленого міні-матраца, після розпакування,  може бути запах, який зникає через кілька днів. Це пов'язано з герметичною упаковкою;

  2. Найкращий ефект, від використання матеріалу Memory Foam, досягається тільки при експлуатації виробу при температурі не нижче 20 С°.

Додаткова інформація:

  1. Щоб збільшити термін використання виробу, необхідно кожні 6 місяців міняти положення, перевертаючи міні-матрац "голова-ноги".

  2. У міні-матраців колекцій Sleep&Fly Uno і Take&Go bamboo чохол не знімається. Рекомендуємо скористатися для чищення послугами спеціалізованих клінінгових компаній, які несуть повну відповідальність за якість виконаних робіт, збереження зовнішнього вигляду,  технічних характеристик і властивостей міні-матраца. Для повної і якісної хімчистки, рекомендується використовувати хімрозчин містить PH в розмірі від 3 до 6 одиниць. «Виробник» знімає з себе відповідальність за втрату естетичних, фізичних і функціональних властивостей чохла.

Гарантійне обслуговування не поширюється на:

  1. Матрацний чохол;

  2. Змінами у структурі, виникли через використання міні-матраца на  неякісній і не відповідній підставі;

  3. Невдоволення щодо ступеня комфортності виробу;

  4. Висоту міні-матраца. «Виробником» гарантується присутність і високу якість всіх наповнювачів, перелік яких вказаний на етикетці виробу. Технологія виробництва міні-матраца і допустима різниця розмірів використовуваних матеріалів, які використовуються у виготовленні, може призводити до зміни матрацної висоти. Допустимими вважаються варіація висоти до 10 мм.Для того, щоб виміряти висоту міні-матраца, необхідно розмістити його на рівній поверхі та покласти на міні-матрац рейку. Висотою матраца слід вважати відстань від поверхні на якій розташувався міні-матрац до рейки;

  5. Виріб, що прийшло в непридатність з-за неправильного використання або використання не за призначенням;

  6. Інші випадки при яких порушуються правила використання міні-матраца.

Умови звернення та гарантійні терміни:

  • «Виробник» має право без додаткового повідомлення клієнтів,  проводити зміну (повне або часткове) пристрої вироби для підвищення його якісних характеристик, за умови збереження його основних особливостей і властивостей.

  • При виявлення дефектів, що підпадають під гарантійне обсуговування, необхідно звернеться в торгову точку, де був куплений міні-матрац.

  • Для підтвердження придбання міні-матраца, пред'явник претензії при собі повинен мати товарний чек або касовий від магазину, а також етикетка від виробу, для тих випадків, коли вона була видалена при розпакуванні міні-матраца.

  • В талоні на гарантію повинна бути прописана інформацію про повну назву виробу, його артикул, модель, повинна бути проставлена печатка магазину, точна дата, коли товар придбаний і підпис продавця.

  • Період гарантійного обслуговування - 18 місяців з дня покупки міні-матраца.